هر بار چه تعداد پیام ارسال کنیم
نکته مهم دیگر اینکه سعی کنید به جای ارسال یکباره پیام های انبوه ، آن رابه چند بازه
تقسیم کرده و به فاصله زمانی مناسب ارسال کنید. به عنوان مثال در صورتی که یک مرکز
تجاری که یک تلفن جهت پاسخ گویی به مخاطبین خود دارد بخواهد یک پیام را یک باره برای
50000 نفر ارسال کند بهتر است این پیام را به 10 ارسال پنج هزارتایی تقسیم کرده و به
فاصله زمانی یک ساعت ارسال کند. در مثال فوق حتی اگر بازه ارسال را به 20 بازه 2500
تایی تقسیم کند بازخورد بهتری خواهد داشت چرا که در صورتی که مخاطب شما تماس بگیرد
و با اشغال بودن خط یا انتظار مکالمه روبرو شود ممکن است دیگر تماس نگیرد.
پیشنهاد ما به اکثر مشتریان این است که سعی کنند پیام های ارسالی را به صورت روزانه
در بسته های 2 تا 3 هزارتایی ارسال کنند و این روند را هر روز ادامه دهند.گاها پیامی
ارسال شده است و مخاطب یک هفته و یا یک ماه بعد جهت کسب اطلاعات تماس گرفته است. پس
سعی کنید برای ارسال پیام های تبلیغاتی برنامه ریزی مدون و منظمی داشته باشید تا بتوانید
از این رسانه تبلیغاتی بهترین استفاده را ببرید و تاثیر این رسانه را نسبت به سایر
رسانه های تبلیغاتی متوجه شوید. تعدادی که ارسال میشود با توجه به گستردگی مرکز تجاری
میتواند به 100 هزار پیام در روز نیز برسد.نکته مهم این است که جهت انجام یک تبلیغات
منسجم از طریق اس ام اس لازم است روزانه تعداد معینی پیام ارسال شود پس از مدتی خواهید
دید که این روش ارسال دارای بازخورد بسیار عالی خواهد بود به طوری که اکثر مشتریان
پس از تست این روش اکثر تبلیغات خود را کنار گذاشته و فقط تبلیغات پیامکی را در برنامه
خود قرار میدهند.