جامع ترین نرم افزار ارسال اس ام اس تبلیغاتی درکشور
03131324000-9 (10 خط)

تنظیم متن پیامک در پنل ارسال اس ام اس

راهنمای تنظیم متن پیامک
درج گوشه ای از آدرس
در بسیاری از کسب و کارها نزدیکی به محل سکونت یا کار مخاطب میتواند باعث افزایش تمایل وی به خرید گردد.در این نوع مشاغل حتما در متن پیامک گوشه ای از آدرس خود را درج کنید. حتما در متن پیامک نام برند یا شرکتتان را ذکر کنید.
مثال: کیفیت و مزه غذا های ما را یک بار امتحان کنید. رستوران حاتم شیخ صدوق
نحوه قرار گرفتن کلمات
کلیه کلمات نباید پشت سر هم قرار بگیرد ، بهتر است متن تنظیم شده در قالب چند عبارت سه یا چهار کلمه ای تنظیم شود و هر عبارت با اینتر از عبارت دیگر جدا شود.
مثال : فروش دستگاه تصفیه آب با گارانتی 12 ماهه نصب رایگان نقد و اقساط
درج شماره تلفن همراه
پیشنهاد میشود شماره همراه نیز درج کنید تا اگر در ساعات غیر اداری تماسی گرفته میشود شما بتوانید پاسخ گو باشید.(یک نکته مهم: اکثر مراکز یک شماره همراه برای کسب و کار خود تهیه میکنند و در کلیه تبلیغات خود آن شماره را درج میکنند.)

متن یک بخشی
تا جایی که امکان دارد باید سعی کنید متن پیام ارسالی یک بخشی باشد.متن هایی که بیشتر از یک بخش باشد علاوه بر اینکه باعث چند برابر شدن هزینه ها میشود بلکه موجب میگردد متن ارسالی بر روی گوشی های مخاطبین به صورت ناقص دریافت گردد.
اگر متن ارسالی شما به عنوان مثال دو بخشی میشود سعی کنید آن را تبدیل به دو پیام کنید. و در دو زمان متفاوت ارسال کنید چرا که نه تنها احتمال کامل رسیدن پیام بیشتر میشود بلکه تاثیر گذاری بیشتری بر روی مخاطب خواهد داشت.
یکی از فواید ارسال پیامک یک بخشی در فواصل زمانی مشخص نقش بستن نام و خدمات شما در ذهن مشتری میباشد.

درج شماره تماس
حتما در متن تنظیم شده شماره تماس را درج کنید.شماره تماس بهتر است در پایان متن درج شود و با یک اینتر از بقیه عبارت ها جدا شود.اگر قرار است در متن تنظیم شده شماره ثابت درج شود بهتر است شماره تلفن با کد شهر درج شود.
نکته:بین کد شهر و شماره تلفن به هیچ وجه از خط تیره استفاده نکنید چرا که در بعضی از تلفن های همراه آرایش و نظم متن را به هم ریخته و قابلیت تماس از طریق پیام را نیز غیر فعال میکند.
6638393-0311 غلط
03116638393 صحیح
تعداد کاراکتر مجاز
شما میتوانید در هر پیام فارسی 70 کاراکتر و در هر پیام انگلیسی 160 کاراکتر ارسال کنید.
زبان ارسال پیام
بهتر است متن پیام به زبان فارسی ، بسیار واضح و بدون هر گونه پیچیدگی تنظیم شود.تنظیم متن به زبان فارسی نه تنها از لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر است بلکه خواندن و به خاطر سپاری آن برای مخاطب نیز راحت تر است.

ذکر نام شرکت
در روانشناسی یادگیری میگویند یادگیری در تکرار است.با درج نام خود در متن پیامک امکان به خاطر سپاری برندتان در ذهن مشتری را بالا ببرید.برای به یاد سپاری ، یک برند باید حدود هفت مرتبه برای مخاطب تکرار شود. حتما در متن پیامک نام برند یا شرکتتان را ذکر کنید.
درج وب سایت
آدرس وب سایت نیز از مواردی است که میتواند به عنوان یک کانال ارتباطی خیلی خوب در پیامک های تبلیغاتی درج شود.
مثال: آموزش دوره mba بامباحث روز بازار کار جزئییات درسایت www.ygt.ir 6625130

شخصی سازی پیام
تا جایی که امکان دارد باید سعی کنیم پیام های ارسالی به صورت شخصی و خصوصی ارسال شود بدین معنی که با دریافت پیامک توسط مخاطب این تلقی برای وی بوجود آید که شما این پیام را به صورت سفارشی برای او فرستاده اید در واقع مخاطب نیازمند یک توجه ویژه است برای خلق این توجه شما میتوانید در متن پیام از نام مشتری استفاده کنید. ویا اینکه از افعال مفرد و عامیانه به جای افعال جمع و رسمی استفاده کنید.
مثال : آقای احسان نصیری جهت استفاده از تخفیفات ویژه شرکت عصر آسیا فقط تا پایان اسفندماه فرصت دارید.
مثال :
اگه هنوز ماشینتو بیمه نکردی یه تماس بگیر.