جامع ترین نرم افزار ارسال اس ام اس تبلیغاتی درکشور 36295441-031

راهنمای ارسال اس ام اس

نحوه جمع آوری اطلاعات مخاطبین

در دنیای امروز قدرت در دو کلمه خلاصه میشود ، ارتباطات و اطلاعات. شما هرچقدر درباره گروه های هدف خود اطلاعات بیشتری کسب کنید و بتوانید با آن ها ارتباطات قوی تری برقرار کنید سود آوری بالاتری خواهید داشت.ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که اطلاعات و یا شماره های تماس این گروه ها را چگونه میتوانید بدست آورید در ادامه به ذکر راهکارهایی جهت رسیدن به این هدف میپردازیم. اولین نکته در این رابطه جمع آوری اطلاعات مخاطبینی است که با شما تماس گرفته و یا یک بار به محل کسب و کار شما می آیند. این کار یک امر لازم و ضروری است اکثر فروشگاه ها از این کار غافلند.کسانی که یک بار از شما خرید کنند مطمئنا برای دفعات بعد نیز از شما خرید خواهند کرد. هزینه بدست آوردن یک مشتری جدید پنج برابر حفظ مشتریان فعلی است.شما میتوانید با تمرکز بر روی مشتریان فعلی بدون انجام هزینه های سنگین تبلیغاتی سودآوری خود را افزایش دهید. برای این کار شما میتوانید اطلاعات تماس افرادی که از شما خرید میکنند و یا حتی از محصولات شما بازدید میکنند را ثبت کنید. این اطلاعات برای شما بسیار با ارزش است و پس از مدتی میبینید که یک بانک اطلاعاتی ارزشمند فراهم آمده است که میتواند برای شما بسیار مفید باشد شما میتوانید در آینده محصولات جدید و یا تخفیفات خود را به اطلاع گروه مشترکین خود برسانید.
اما روش های دیگری نیز برای جمع آوری اطلاعات گروه های هدف وجود دارد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره شده است.
جمع آوری اطلاعات گروه های هدف
1- جمع آوری اطلاعات از طریق آگهی نامه های اینترنتی
2- جمع آوری اطلاعات از طریق وب سایت هایی که به دسته بندی مشاغل میپردازند
3- جمع آوری اطلاعات از طریق نمایشگاه های مختلفی که در سطح کشور برگزار میگردد. پس از هر نمایشگاه
کتابی از گروه های شرکت کننده در نمایشگاه ارائه میگردد.
4- جمع آوری اطلاعات از طریق نیازمندی هایی که به صورت روزانه در سطح شهر چاپ و توزیع میشود.
5- جمع آوری اطلاعات از طریق کتابها و مجلات تبلیغاتی که در سطح شهر توزیع میشود.
6- جمع آوری اطلاعات مربوط به یک صنف خاص از طریق موتور جستجوگر گوگل